- BRAVURA
- Bemanning | Administration
Bemanning | Administration
Vi hyr ut och rekryterar personal för olika roller inom kontor och administration. Klicka på knappen för att bli kontaktad eller läs mer nedan.
Bravura - Ert bemanningsföretag inom administration
Bravura är ett bemanningsföretag inom tjänstemannaområdet. Vi hyr ut personal och rekryterar inom administration och kontor och vi har ett stort nätverk av kandidater och konsulter med goda vitsord från tidigare uppdrag. Det gör att vi kan hitta rätt kandidater snabbt och effektivt för bemanna upp er verksamhet med konsulter med rätt kompetens.
Rätt personer på plats
Genom att låta Bravura hitta personal inom administration till ert företag får ni bland annat följande fördelar:
- Snabb tillsättning eftersom vi redan har upparbetade kontakter med en mängd duktiga personer med erfarenhet från administrativa roller.
- Vi kan tillsätta tjänster på heltid, men också hyra ut personal om ni har tillfälliga behov.
- Bravura tar vid personaluthyrning hand om löner och all annan administration kopplat till anställningen.
- Ni har möjlighet att hyra först och rekrytera sen - en riskfri rekrytering!
- Vi är experter på flexibla lösningar och kan till exempel hyra en konsult tills ni är trygga i att det är rätt person.
- Vi har lång erfarenhet av att rekrytera personal för jobb inom administration.
Kontakta oss för bemanning inom administration
Behöver ni hyra personal inom administration och kontor?
Fyll i formuläret och bli kontaktad idag!
Dina fördelar med bemanning inom administration
Vi hjälper dig med tillfällig personal inom administration vid de tillfällen behov finns.
Flexibilitet
Bemanna med konsulter på hel- eller deltid för att möta arbetstoppar eller täcka upp vakanser.
Spar värdefull tid
Låt oss hitta rätt kompetens inom administration så att ni kan lägga tiden på er kärnverksamhet.
Minimera er egen administration
Vi är arbetsgivare och sköter alla frågor som har med anställningen att göra.
Hyr först, rekrytera senare
Att hyra först och anställa senare är ett säkert sätt att rekrytera. Du får en riskfri rekrytering genom att hyra in en konsult med rätt kompetens inom administration, utvärdera och sedan anställa vid ett senare tillfälle. Vi står som arbetsgivare, ni anställer sedan personen om och när det passar er. Under inhyrningsperioden är Bravura arbetsgivare och en konsultchef stöttar i allt från onboarding till uppföljning.
Dina fördelar med att hyra kompetens inom administration
- Minimera risk
Undvik risk för felrekrytering genom att testa en anställning först. - Skapa flexibilitet
Att hyra först fungerar som leasing där ni delar upp investeringen. Det finns dessutom möjlighet att avsluta eller ta över anställningen när som helst. - Spara tid
Ni arbetsleder, vi sköter allt annat. Ni behöver inte lägga tid på personaladministration eftersom vi är arbetsgivare under testperioden.
Så funkar det
Hyr kompetens inom administration
Testa på en anställning. Bravura är arbetsgivare under tiden och ni fattar beslut om rekrytering senare.
Utvärdera
Innan testperiodens slut utvärderar ni om ni vill ta över anställningen eller fortsätta hyra.
Rekrytera
Är alla parter nöjda? I så fall tar ni över anställningen och ni är klara med rekryteringen.
Deltidstjänster? Bemanna med ambitiösa studenter
Genom Bravura kan ni täcka upp med personal exempelvis på sommaren eller vid andra tillfällen då ni behöver personal. Vi har ett mycket stort nätverk av ambitiösa studenter i behov av extrajobb. Vi kan även bistå i rekryteringen av nyutexaminerade talanger som är sugna på att ta nästa karriärsteg, oavsett om det handlar om extrajobb eller fast tjänst. Läs mer om studentbemanning här >>
Våra konsulter har alltid rätt kompetens, vi har arbetsgivaransvaret och säkerställer all uppföljning. Vi ser även till att kollektivavtalen följs och att både ni och konsulten är nöjda.
Vår rekryteringsprocess
Kompetensbaserad rekrytering som förstärker era administrativa avdelningar
För att hitta rätt kandidater till er använder vi en kvalitetssäkrad och effektiv rekryteringsprocess. Vi säkerställer rätt person på rätt plats genom att jobba med kompetensbaserad rekrytering genom hela processen. Genom våra arbetssätt säkerställer vi att du kan välja rätt kandidater baserat på fakta, kompetens och potential istället för att fatta beslut baserat på subjektiv magkänsla.
Så fungerar kompetensbaserad rekrytering
Med strukturerad analys av personliga egenskaper, färdigheter tillsammans med arbetslivserfarenheter och utbildning inom administration skapar vi bästa möjliga matchning mot den kandidat som ni söker.
- Behovsanalys
Här definierar vi vilka erfarenheter och egenskaper som behövs för att prestera och trivas i rollen. - Intervjumetodik
Kandidaten intervjuas med anpassade frågor där problemlösning, tidigare agerande i situationer och upplevelser är i fokus. - Analys & matchning
Kandidatens svar och beteende analyseras för matchning och ger ett transparent och välmotiverat beslutsunderlag. - Rätt kompetens
Resultatet av en kompetensbaserad rekrytering ger er rätt person på rätt plats med rätt kompetens.
Lokal närvaro
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag finns över hela landet. Vi har kontor på flera orter och kan bemanna inom administration i hela Sverige. På de orter där Bravura finns har vi starka nätverk, erfarenhet och förståelse för den lokala marknaden. Detta är en stor fördel när det kommer till att matcha kandidater med våra kunders behov. Vi finns bland annat i Stockholm, Göteborg, Malmö, Uppsala, Linköping, Jönköping, Helsingborg, Växjö, Kalmar, Gävle, Sundsvall och Luleå.
Bli kontaktad
Lämna dina kontaktuppgifter i formuläret och bli kontaktad idag.